18 Ekim 2016 Salı

Arama Motoru Yayınlandı

Dijital pazarlama dünyasında hem kişiler hem de kurumlar yani herkes bir hedefe odaklanmış ve kendilerine koydukları hedefler doğrultusunda ilerlemeye devam ediyor. Zamanın yettirilemediği dijital hayat koşuşturmaları, mesai saatlerine sığdırılamayan işler, daha fazla memnun edilmesi işi yoğun çaba gösterilen müşteriler, kendimize ve kariyerimize destek olacak sosyal iletişim toplantıları vb pek çok sebeple 24 saati tamamlarken bazı şeyleri atlayabiliyoruz.
Önceden çok fazla kaynaktan ulaşabildiğimiz düzenli ve sürekli bilgi akışı söz konusuydu ve dikey konularda daha fazla bilgi alabileceğimiz platform bulunuyordu. Zaman ilerledikçe meydana gelen dijital yoğunluk ve odak noktasının değişmesi ile özellikle dikey konularda sürekli ve düzenli bilgi paylaşan siteler veya bloglar bulmak imkansıza yakın bir hal aldı. Yakın zamanda dijital pazarlama dünyası için içerik üreten sitelerin veya ajansların bünyesindeki blogların bile yazım sıklığını ayda iki paylaşıma kadar düşmüş durumda. Çok fazla konuda içerik bulunan teknoloji ve oyun ağırlıklı sitelerde de dijital dünyanın gelişmeleri ile ilgili yazılar görebiliyoruz. Gördüğümüz yazılar ise genellikle şirketlerin açıklamalarının veya takip edilen yabancı dillerde yazılmış blogların Türkçeleştirilmesi şeklinde devam ediyor.
Aramamotoru.com Proje Koordinatörü İsmail Emrah Demirayak “Türkiye’de henüz sektördeki taşların tam olarak yerine oturmadığını da düşünerek dijital pazarlama özelinde gördüğümüz eksiklik olan gördüğümüz sürekli ve düzenli paylaşım olmadığını da göz önüne alarak aramamotoru.com’u açmaya ve arama motoru ile ilgili ağırlıklı olarak SEO konularının yer aldığı ve arama motoru metrikleriyle alakalı bilinmesi gereken SEM, ASO vb tüm aksiyonlar ile ilgili sürekli yazılar paylaşmaya karar verdik. Gerekli çalışmaları yapıp 14 Mayıs 2016’da merhaba yazımızı paylaştık ve o günden itibaren hemen her gün en az 1 yazı paylaşmaya özen gösterdik. “